środa, 3 listopada 2010

Skrótowce.

Wczoraj, wraz z moją nieco szaloną kuzynką opracowaliśmy zalążek niesamowitego systemu skracającego nazwy świąt wszelakich. Na pierwszy ogień poszły
BN - Święta Bożego Narodzenia
WN - Święta Wielkanocne
3K - Święto Trzech Króli
3M - Święto Konstytucji 3-go Maja
1M - Święto Pracy
BC - Boże Ciało
NR - Nowy Rok
ZS - Zesłanie Ducha Świętego (Zielone Świątki)
WP - Święto Wojska Polskiego
WŚ - Wszystkich Świętych
ŚN - Święto Niepodległości.
Można zgłaszać dalsze propozycje. Skrót jednak powinien być dwuliterowy (cyfrowy), nie powielający dotychczas istniejących. Miłej zabawy.

3 komentarze:

  1. DK - Dzień kobiet i DD - Dzien dziecka (swięta co prawda raczej symboliczne), ja myślę, że skróty powinny obejmować tylko święta dające nam poczucie wolności od pracy:) i chyba katalog został wyczerpany:) to mówiłam ja nieco szalona kuzynka

    OdpowiedzUsuń
  2. Uprzedzamy również, iż powoli owe święta sie rozbudowują i powstaje drzewo świąt. Bo:
    BN
    -1BN
    -2BN
    WN
    -1WN
    -WNlp
    to znowu byłam ja kuzynka

    OdpowiedzUsuń